reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Glovaťák

Marián Glovaťák

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...hľadám pravdu,...čosi tuším, že by niekde mohla byť, na prvý pohľad som o tom pevne presvedčený, ...no v skutočnosti len hľadám v tme neistoty...proti frfľaniu a sťažovaniu bojujem vtipmi a veselosťou, no niekedy aj ja sa prichytím, ako frflem. - Ak by ste ma niekedy stretli, a ja budem frfľať a sťažovať sa, potiahnite ma za vlasy :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Čo ak sa ekonómia mýli? - alebo prečo v poľnohospodárstve neplatia zákony ekonómie

Marián Glovaťák

Čo ak sa ekonómia mýli? - alebo prečo v poľnohospodárstve neplatia zákony ekonómie

Kontroverzný nadpis? Veď predsa nás v škole učili... ...o paradigma, v ktoré zatiaľ veríme, ale keď sa preukáže, že neplatí, prichádza nové paradigma. A dnes sa dozvedáme, že ekonómia sa mýli.

  • 22. mar 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 724x
  • 9
Protest poľnohospodárov

Marián Glovaťák

Protest poľnohospodárov

Som farmár, účastník protestu. Situácia v slovenskom poľnohospodárstve je neúnosná, a kompetentní sa vyhýbajú stretnutiu. Farmári sú strážení ako zločinci. Neuveriteľné!

  • 22. jún 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 929x
  • 4
O slovenskom poľnohospodárstve

Marián Glovaťák

O slovenskom poľnohospodárstve

Prehľad, analýza. Veľmi stručne. Pre tých, čo chcú porozumieť tomu, prečo sme závislí na dovoze potravín, som spísal stručné pomenovanie stavu.

  • 29. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 735x
  • 4
O našej Slovenskej potravinovej sebestačnosti

Marián Glovaťák

O našej Slovenskej potravinovej sebestačnosti

Čo sa Vám spája s poľnohospodárstvom? Keď je neúroda zle!  Keď je úroda, ešte horšie: nízke ceny! Skrátka Slovensko. Takže píšem pozitívny článok. Dúfam že poteší a inšpiruje.

  • 13. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 832x
  • 8
Jeden dôvod, prečo sa VÚC nezrušia

Marián Glovaťák

Jeden dôvod, prečo sa VÚC nezrušia

Existuje rozsiahly popis rozumných argumentov, prečo sú Vyššie územné celky zbytočné. Málo sa spomína argument, že tieto územia sú historický blud. Rozdelili historický Spiš, Zemplín, Považie, Tekov atď.

  • 10. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 833x
  • 3
reklama
O nakupovaní cez sviatky a nedele

Marián Glovaťák

Politika O nakupovaní cez sviatky a nedele

Do diskusií o predaji v nedeľu a sviatky dávam dokopy výber známych a menej známych argumentov.  Pre tých, ktorí nemajú čas sledovať argumenty som spravil takúto skratku.

  • 9. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 228x
  • 40
reklama
SkryťZatvoriť reklamu