reklama

Protest poľnohospodárov

Som farmár, účastník protestu. Situácia v slovenskom poľnohospodárstve je neúnosná, a kompetentní sa vyhýbajú stretnutiu. Farmári sú strážení ako zločinci. Neuveriteľné!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Úvodom: To, že poľnohospodári štrajkujú je pre nich náročné. Ja ako farmár, ak som chcel ísť na protest, musel som takmer celú noc kosiť trávu na seno, potom cestovať 300 km do Bratislavy s nádejou, že keď budem spať v stane nebude pršať ani na mňa, ani na moju manželku a dve deti. A pritom stále myslieť na to, že ktovie, čo sa práve deje na farme v čase sezóny... No privítanie Bratislavčanov bolo fantastické a ochota pomáhať prinášala slzy šťastia do očí....

K protestu: Nejde iba o Roškovú, cudzincov na pôde alebo chaos v riadení Pozemkového fondu, Platobnej agentúry či Ministerstva. Je pravda, že ľudia, ktorí vedú tieto inštitúcie sa správajú voči svojej funkcii nezodpovedne. Príkladom je hrubé ignorovanie protestujúcich farmárov. A to aj samotným predsedom vlády. Beriem to ako nehoráznosť. Predstavitelia rezortu nemusia byť dokonalí ľudia. Stačí zodpovednosť a úprimná snaha o zlepšenie stavu. Stačí načúvať problémom a nie sponzorom. Som presvedčený o tom, že minister dokáže povedať vplyvným ľuďom dôrazné NIE. Stačí vôľa. Nuž ale prenikavá vôňa peňazí a túžba byť "zabezpečený" vyhráva nad touto úprimnosťou. Zatiaľ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

K cieľom protestu: Na Slovensku chýba diskusia. Diskusiu má viesť moderátor, v tomto prípade ministerstvo a túto diskusiu zodpovedne pripravovať. Výsledky zdeľovať verejnosti. Jedine takto by sme vedeli pripraviť dobré zákony. So súhlasom väčšiny a s podloženými argumentmi proti nespokojným. Pri tejto diskusii by sme všetci pochopili, že celé smerovanie agrosektoru je už dlhodobo choré, že veľkoplošné podnikanie na pôde prináša omnoho viac problémov ako výhod, že v poľnohospodárstve ešte stále neprebehla nežná revolúcia. Keď sa pozrieme na obchody bez slovenských potravín, keď sa pozrieme na chudobnejúci vidiek, či vyhrážanie sa farmárom, vidíme už iba dôsledky týchto problémov. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Preto príďte podporiť farmárov, aby vznikla diskusia a konečne sa vysvetlilo verejnosti, že družstevníctvo bolo presadené násilím za Stalinských čias a je čas sa konečne DEKOMUNIZOVAŤ!!! 

Marián Glovaťák

Marián Glovaťák

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...hľadám pravdu,...čosi tuším, že by niekde mohla byť, na prvý pohľad som o tom pevne presvedčený, ...no v skutočnosti len hľadám v tme neistoty...proti frfľaniu a sťažovaniu bojujem vtipmi a veselosťou, no niekedy aj ja sa prichytím, ako frflem. - Ak by ste ma niekedy stretli, a ja budem frfľať a sťažovať sa, potiahnite ma za vlasy :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu